ADANA ÇUKUROVA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

"S2DinTs" To Digitally Include Teachers and Students



KA220 SCH Cooperation Partnerships in School Education ''S2DinTs  To digitally Include students and teachers''   Öğretmenleri ve öğrencileri dijital olarak dahil etmek

 

PROJECT NUMBER : 2021-1-TR01-KA220-SCH-000029574

 

Projenin Süresi : 28.02.2022  -   27.02.2024

 

Koordinatör : Çukurova Üniversitesi

 

ORTAKLAR :

Çukurova İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü                                         Adana,Türkiye

Necmettin Erbakan Üniversitesi                                                   Konya,Türkiye

Megider                                                                                                 Tarsus/ Mersin,Türkiye 

Colegiul economic ''Virgil Madgearu''                                           Bükreş,Romanya

Apload Lda.                                                                                            Porto,Portekiz

119 secondary School'Academician Mihail Arnaudov               Sofia,Bulgaristan

 

PROJENİN HEDEFLERİ

        Öğretmenlere çevrimiçi sınıflarını daha iyi tanıtmaları için bilgi ve araçlar sağlayarak, e-sınıfta samimi, kapsayıcı ve daha iyi bir öğrenme ortamı yaratarak öğretmenlerin dijital yeterliliklerinin artmasını desteklemek.

       Öğretmenlerin dijital yeterliklerini geliştirerek ve öğrencilerin dijital sınıflara katılımını ve herhangi bir sosyal dezavantaja bakılmaksızın eşit şartlarda erişimlerini artırarak okul eğitiminin daha kapsayıcı hale gelmesini desteklemek

       Öğretmenlerin geleneksel sınıftan e-sınıfa geçişi sadece teknik değil, aynı zamanda pedagojik, sosyolojik ve insani açılardan anlama ve bunlarla başa çıkma yeteneklerini arttırmak, bilgi-dışlama veya siber zorbalık gibi kavramların farkındalığını arttırmak.

 4 ülkeden 7 ortağın, sınıfların dijitalleştirilmesi sorununu ele alan bir önerisidir;  Covid-19 pandemi kriziyle birlikte, birdenbire zorunlu uygulamanın yeni bir normali haline geldi. Projenin adı, öğretim  de  hem öğretmen  hem de öğrenciyi dijital okuryazarlığa dahil olma boyutuna işaret ediyor. Bu boyut, öğretmenleri dijital çağa taşımayı, öğretmenlerin tam ve pedagojik bilgilerini  teşvik etmeyi, aynı zamanda okul öğrencileri gibi ek önemli aktörleri ve bunun ötesinde onları dijital çağa dahil etmek, toplumu bir bütün olarak ele almayı ve pandemi krizi sırasında önemli ölçüde artış gösteren siber zorbalık gibi ayrımcı senaryoları önlemeyi amaçlar. Daha iyi bir okul ortamı yaratarak ve özellikle pandemi  gibi olumsuz koşullar altında pedagoji ve eğitimin düzgün çalışmasını sağlayarak, öğretmenler kesinlikle beceri ve yeterlilikler kazanacak, aynı zamanda kendini gerçekleştirme ve özgüven kazanacaktır. Projenin ihtiyaç analizi, ortakların önceki projelerin uygulanması sırasında ani değişikliklerin boyutunu ve eğitim aktörlerinin bu tür radikal, ancak kaçınılmaz değişikliklerle başa çıkmaya nasıl hazır olmayabileceğini anladığında oluşturuldu. Okullar da dahil olmak üzere ortaklar, kararları ve azaltma stratejilerini destekleyebilecek unsurları toplamak için durumun gelişimini yakından izledi.

Proje web sayfası : http://s2dints.com/

 

 


100.Yıl Mahallesi 85183 Sokak No4 Çukurova/ADANA - 0(322) 200 96 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.